Skip to main content

Watch and Learn: Sales Movies! The Banker

Watch and Learn

Not all of these movies cast the sales profession in the best light. Few of them tie directly to the work we do today of engaging prospects and building relationships in the digital space. But as you watch these heralded classics, you’re bound to come away with some insight and food for thought.

At the very least, you’ll have a stomach full of popcorn and candy. Now there’s an easy sell.

The Banker is a 2020 movie based on the true story of two African-American entrepreneurs who hired a white man to pose as the head of their business empire while they acted as a janitor and a chauffeur. The movie showcases their struggles and successes in the real estate and banking industry in the 1950s and 1960s.

The movie is not only entertaining and inspiring, but also full of valuable sales lessons that can be applied to any business or career. 
 
Here are some of the key takeaways from the movie:

- Know your market. The protagonists, Bernard Garrett and Joe Morris, did extensive research on the properties they wanted to buy, the demographics of the neighborhoods, the income levels of the potential tenants, and the demand and supply of housing. They also studied the banking regulations and policies that affected their financing options. By knowing their market inside and out, they were able to identify opportunities, negotiate better deals, and overcome challenges.

- Build relationships. The protagonists relied on their network of contacts and referrals to find properties, investors, partners, and customers. They also cultivated trust and rapport with their white front man, Matt Steiner, who acted as their face and voice in the segregated society. They taught him the basics of real estate and banking, coached him on how to present himself and communicate with others, and supported him when he faced difficulties. By building strong relationships, they were able to leverage their resources, expand their reach, and achieve their goals.

- Be creative. The protagonists faced many obstacles and discrimination in their pursuit of success. They had to deal with racism, prejudice, corruption, violence, and legal threats. They also had to adapt to changing market conditions and customer preferences. They did not let these challenges stop them or discourage them. Instead, they used their creativity and ingenuity to find solutions, overcome barriers, and create value. They devised innovative strategies, such as buying properties under different names, using a white front man, creating a bank holding company, and offering loans to minority borrowers. By being creative, they were able to differentiate themselves, create competitive advantages, and make a positive impact.


More details at:




Can be watched at:


Comments

Popular posts from this blog

Postul intermitent: o analiză detaliată, cu fapte, cifre și exemple

Postul nu înseamnă înfometare: Înțelegerea diferenței Postul este adesea înțeles greșit ca înfometare, dar cele două sunt fundamental diferite. Înfometarea este o stare involuntară în care organismul nu are acces la alimente pentru supraviețuire, ceea ce duce în timp la malnutriție, distrugere musculară și insuficiență organică. În schimb, postul este un proces voluntar, controlat, în care organismul își schimbă strategic sursele de energie pentru a îmbunătăți metabolismul, repararea celulară și sănătatea generală. În timpul postului, organismul nu descompune imediat mușchii sau țesuturile vitale. În schimb, prioritizează glicogenul stocat și grăsimea pentru energie, conservând masa musculară, îmbunătățind în același timp eficiența metabolică. De fapt, studiile arată că postul pe termen scurt (până la 72 de ore) crește nivelul hormonului de creștere cu până la 500%, ceea ce ajută la menținerea mușchilor și stimulează arderea grăsimilor. Mai mult, postul declanșează autofagia, un proces...

Sfârșitul Anonimatului

De ce știința, expertiza criminalistică și viitorul European Digital ID converg deja, pentru a face internetul mult mai puțin anonim decât cred oamenii Anonimitatea pe rețelele sociale - un catalizator al urii și al amenințărilor Anonimatul pe internet, deși conceput inițial pentru a proteja libertatea de exprimare, a devenit un scut periculos care încurajează comportamente toxice, agresivitate și dezinformare. Ascunși în spatele unor identități false sau conturi fără chip, mulți utilizatori se simt încurajați să atace, să amenințe și să manipuleze fără teama de consecințe. Această lipsă de responsabilitate individuală transformă spațiul virtual într-un teren fertil pentru discursul instigator la ură, cyberbullying și abuzuri repetate, afectând profund sănătatea mintală a victimelor și calitatea dialogului public. În lipsa unui mecanism eficient de identificare și răspundere, internetul riscă să devină o zonă gri, unde vocea cea mai puternică nu este cea mai înțeleaptă, ci cea mai ag...

Tema de scoala - Interviu cu tata: Cum a fost in perioada comunista?

S & T • 16.10.2023 Interviu S: Ce a însemnat comunismul? F: Comunismul a fost o lungă noapte rece care a întors Romania din drumul liberal si un parcurs unic, European, către Rusia, catre minciuna, coruptie si frica. A fost, in esenta, o mare domnie a oamenilor needucati si sfarsitul unei generatii importante de intelectuali români care au fost anihilati sau indepartati.  Perioada interbelica, de dinaintea comunistilor, nu era nicidecum un exemplu de democrație sau de bunăstare. Democratia noastra a fost mereu originala, de exemplu în loc ca parlamentul ales de popor să decidă guvernul, guvernul decidea parlamentul, asa trasnaie... T: Cine a fost Ceausescu? F: Ceausescu reusise performanta ca, pana la varsta de 27 de ani sa petreaca sapte ani in inchisoare. Omul era complet agramat, educatia lui se reducea la patru clase primare.  Nu stiu ce nivel de pregatire avea nici dupa cele patru clase, tinand cont ca noua ni se spunea, ca o lauda, ca era sarac, nu avusese carti si m...